Monday 10 December 2012

percutian part1...

assalammualaikum...

alhamdulillah..ada time free macam ni saya guna untuk bedal update entry 2x sekali gus..
hehhe..well ni lah cara pemalas k..
malas nak online selalu..sorry guys..

ok this time were talking about vacation bebeh..
ok..if im not mistaken last month me,frenz n few family members pergi bercuti na haa...
dekat tu..
tempat orang suka shoppinh tuh..
mana ek?

ha..saya gunakan peluang n waktu yang ada untuk menikmati keindahan di negara 

hah..negara apa ni bedah?
thailand..yes3x..pandai2..ni ja yang mampu,k..hatyai..
at first dalam fikiran saya tempah ni more kepada kampung style lah kan..
rupanya tak korang..bapak maju..bukan sahaja bangunan..kemudahan..banyak lagi lah..
kalau pergi sana makanan memang heaven kot..macam2 ada..makan nasi kerabu sana memang..aduh...
tringat sampai sekarang kot... shopping takyah tanya lah..kan..barang2 kebersihan diri dari dalaman sampai luar..murah sangat-sangat.....korang tak kan dapat harga macam tuh di malaysia...actually masa sy pergi tuh tengah banyak sale ok..so..saya bertuah la...u ingat i borong baju n makanan ja di sana?hah..semua saya borong..perempuan biasala...shopping dah kira sebati dengan jiwa kiteorang~ahaks!..gediknya..kan..

  

ok..sini ada sedikit gambar yang sempat di snap masa pergi sana..u all kalau pergi sana jangan terperap dalam hotel ja..kena jalan2..rugi taw..saya n geng asyik berjalan je..sentiasa..maklumlah kali pertama..kan..


ni lah tempat paling besh nak tengok..besar kan..but my mum tak kasi pergi dekat loh..i dont know why loh...


pemandangan malam di sana memang indah..semua bangunan tinggi-tinggi..lampu banyak..happy sangat..nampak hidup lah tempat tuh..u all nak jalan sampai lewat pagi pon still ada orang yang berniaga di sekitar jalan kaki lima...



cantik,kan..rugi kalau tak berjalan..pengangkutan yang mostly saya guna adalah tut2x~ sangat comel..kecik n paling penting murah..cuma rm2 kemana sahaja korang nak pergi..tapi yang jauh tuh agak2la rm2 kan..

sorry guys..to be continue k..xbesh la kalau sy kongsi semua harini kan..nantikan update terbaru..bubye..~




No comments: